A Magyar Körverseny szervezői biztonsági és rendezvénytechnikai okok miatt módosították a verseny 5. szakaszának korábban bemutatott útvonalát. A kör nagy része változatlan marad, a rajt- és célterület az Árpád fejedelem útra, a Császár-Komjádi Uszoda elé kerül.
A módosítás legfőbb erénye, hogy a célvonal és a teljes célterület a 9,5 km hosszú körpálya része lesz, így még inkább kedvez a szurkolóknak. A rajt után a Császár-Komjádi Uszoda elől északnak induló mezőny egy hajtűkanyarral fordul délnek, ismét áthaladnak a célterületen, majd az Elvis Presley térnél kanyarodnak fel a Margit hídra. A pesti oldalon a Jászai Mari térnél jutnak le az alsó rakpartra és a Parlament előtt robognak a Lánchídig. A Széchenyi teret nagy ívben kerülik, így jutnak fel a felújított Lánchídra és át Budára. A Clark Ádám téren balra fordulnak és elhaladnak a Várkert Bazár előtt. A Vár megkerülése után egy hosszú jobbkanyarral fordulnak az Attila útra, és enyhe emelkedővel érnek el az Alagútig. Az Alagút kijáratánál (ami egyébként egy komoly lejtő) érkeznek vissza a Clark Ádám térre, ahol ismét egy balkanyar következik, a Fő utcára. Ez már lényegében a célegyenes, hiszen innen már csak a Bem térnél lesz két enyhe jobb-bal törés az úton és már vissza is értek a Margit híd alá, ahonnan már látszódni fog az uszoda előtt felállított célkapu.
Mivel az útvonalban nincs komoly emelkedő, így egyértelműen a sprintereknek kedvező szakaszt láthatunk május 14-én Budapesten. A tiszta és biztonságos verseny érdekében alakították a szervezők az utolsó kilométereket is, hiszen az Alagúttól a Császár-Komjádi Uszodáig szinte alig van kanyar az úton, az utolsó 400 méter pedig nyílegyenes lesz. A befutó körpályára kerülésével a nézők folyamatos akciókat láthatnak a rajt- és célterületen, ahol három részhajrára is sor kerül a 4, a 8. és a 12. körben. A verseny teljes távját 16 kör alatt teljesítik a versenyzők. A szakasz hossza 150 km lesz – ezzel is tisztelegve a 150 éves Főváros előtt.
A szakasszal kapcsolatos részletes információk itt érhetőek el.