logo
blog single

Ismét milliókat szegezett a képernyők elé a Tour de Hongrie

Magyarország legnagyobb kerékpárversenyét idén is a világ szinte bármely pontján figyelemmel követhették a nézők.

Nemzetközi médiadisztribúciós partnerünk, az ASO adatai szerint 2024-ben a Tour de Hongrie felvételei 190 országba és egymilliárd ember háztartásába jutottak el. 56 csatornán összesen 366 órányi közvetítést szenteltek a Magyar Körversenynek. 19 csatorna élőben sugározta azt, köztük olyan rangos és jól ismert médiumok, mint az ausztrál SBS, az amerikai FloSport, a francia L’Equipe vagy a pánafrikai Supersport. A versenyről olyan nemzetközi óriások is beszámoltak, mint az ESPN, az AFPTV vagy a CNBC. Először került élő adásba a Tour de Hongrie a belga Sport10, a cseh-szlovák Nova Sport és Voyo, a szlovák RTVS, a bolgár TV1 és a máltai GO képernyőin.

A digitális platformok tekintetében összesen 16 nagy kerékpáros portál készült összefoglalókkal a versenyről – több mint eddig bármikor. Ezek közé tartozott a Cycling News vagy a Lanterne Rouge is – utóbbi videós elemzéseit több mint 300 ezren látták Youtube-csatornájukon.

Az Eurosporton a szakaszok utolsó két óráját online követhették élőben világszerte, míg a tévében napi összefoglalók kerültek adásba. Utóbbiakat Európában csaknem három millióan tekintették meg az Eurosport1-en. 

Hazánkban az M4 Sporton minden szakaszt a rajttól a célig élőben követhettek a nézők, Emellett a csapatbemutató, illetve a Tour de Hongrie elemző és értékelő műsora, az Aprés Tour is adásba került, előbbi ráadásul élőben.