A harmadik körverseny négy napig tartott, s a táv is jelentősen megemelkedett: a versenyzők a Budapest–Pécs (256 km), Pécs–Nagykanizsa (137 km), Nagykanizsa–Pápa (184 km), Pápa–Budapest (175 km) útvonalon tekertek végig.
Akárcsak egy évvel korábban, ezúttal is a korszak kiemelkedő kerekese, Vida László nyerte meg valamennyi(!) szakaszt, s így az összetettben is ő végzett az első helyen. Először írták ki a csapatversenyt, amelyben a Postás együttese győzött.
A Tour de Hongrie-t százezrek nézték meg az utak mentén (Bethlen István gróf, Magyarország akkori miniszterelnöke az inkei kúriája előtt fotelben ülve tekintette meg a porfelhőlovagok küzdelmeit), s a népszerűsége egy egész iparág fellendülését hozta magával: „Ez a föld alól kinőtt hadsereg amellett, hogy az ideál végleges megvalósítása érdekében hozta meg vérveszteségekben teljes áldozatait, népszerűsítési munkájával hóna alá nyúlt az évek óta pangó kerékpár-kereskedelemnek és -iparnak, melyet rövid idő alatt naggyá tett és virágzóvá. 1922-ben pontosan 8200 kerékpárt adtak el a kereskedők. Ekkor kezdődött el az országúti versenyek és pályamítingek reneszánsza. 1924-ben, a nagy lendületek esztendejében ez a szám már duplájára emelkedett: 15 ezer kerékpár jutott új gazdához. És az elmúlt esztendőben, mikor e sportág népszerűsége közvetlenül a labdarúgás popularitása mögé szökkent, 40 ezer kerékpár került Magyarországon eladásra” – számolt be minderről a korbabeli Nemzeti Sport.
Szakaszgyőztesek:
1. szakasz (Budapest - Pécs, 256 km): Vida László (BSE)
2. szakasz (Pécs - Nagykanizsa, 137 km): Vida László (BSE)
3. szakasz (Nagykanizsa - Pápa, 184 km): Vida László (BSE)
4. szakasz (Pápa - Budapest, 175 km): Vida László (BSE)
Az összetett végeredmény:
1. Vida László (BSE) 30:36:17
2. Huszka Dezső (Világosság KK) 30:55:20 (+19:03)
3. Hugyecz Károly (Postás) 31:04:24 (+28:07)
A csapatversenyben: 1. Postás