Török Győző már az első szakaszon döntésre akarta vinni a dolgot, s ez sikerült is neki, a miskolci befutóhoz négy perces előnnyel érkezett. Előnyét az ötnapos viadal utolsó pillanatáig meg tudta őrizni, s ebben még az sem akadályozta, hogy a szegedi Tisza-híd leeresztett sorompójánál – Albertnak, Szabó Lajosnak és neki – hét perces előnye veszett oda, a mezőny ugyanis fel tudott zárkózni.
A versenyhez tartozik még, hogy a sportnapilap tudósítóját elmarasztalták, mert a makadám-utak elképesztően rossz minőségéről írni mert...
Egy legendás fotón, a válogatott tagjai között: Juszkó János (balról), Török Győző, Horváth Ferenc,
Megyerdi Antal, Szerencsés József és Aranyi Lajos (Fotó: MTI/Mikó László)
Szakaszgyőztesek:
1. szakasz (Budapest - Miskolc, 182 km): Török Győző (Honvéd)
2. szakasz (Miskolc - Debrecen, 138 km): Bencze Márton (Vörös Lobogó)
3. szakasz (Debrecen - Szeged, 227 km): Viszt György (Vörös Lobogó)
4. szakasz (Szeged - Pécs, 195 km): Csikós Mihály (Vörös Lobogó)
5. szakasz (Pécs - Budapest, 196 km): Ötvös János (Dózsa)
Az összetett végeredmény:
1. Török Győző (Honvéd) 29:48:11
2. Albert József (Kinizsi) 29:52:45 (+4:34)
3. Szabó Lajos (Dózsa) 29:58:43 (+10:33)
A csapatversenyben:
1. Honvéd